Syigh (Łowca Nagród)

Rasa: Qued
Płeć: Męska
Wiek: 87 lat


Urodziłem się w Imperium, gdzie życie nauczyło mnie radzić sobie w trudnych chwilach. Zdobyte umiejętności podczas życia w rynsztoku, wśród zbirów i wszystkich szumowin świata rozwinąłem niepomiernie. Przez to zostałem wygnany na Pustkowia Zachodu.

Tam moje życie i zainteresowania nie zmieniły się diametralnie. Za to nauczyłem się tam jeszcze cenniejszych umiejętności. Tropienie zbiegłej zwierzyny i pozbywanie się niewygodnych osobistości weszło mi w krew. Dzięki mojemu kunsztowi i pewnej sławie zostałem przyjęty do bractwa cieni. Tamtejsze zwyczaje i możliwości kariery bardzo mnie pociągały. Z czasem stałem się prawowitym członkiem bractwa. Krótko po tym wydarzeniu nadarzyła się idealna okazja powrotu do domu.

Przewrót dał naszemu bractwu wiele profitów, późniejsze represje sprawiły, że bractwo osiągnęło wysoki statut w Imperium. Liczne wpływy i poparcie ze strony Imperatora dały bractwu możliwość rozwinięcia swojej działalności. Z tego faktu skorzystałem i ja. Jako jeden z wielu łowców mogłem poruszać się po imperium realizując swoje plany i oczywiście bractwa mające na celu utrzymania kruchego pokoju po przewrocie. Dzięki moim zdolnościom i oddaniu bractwu zostałem nagrodzony tatuażem mocy (zwie się sylf).

Teraz przemierzam świat realizując bardziej intratne zlecenia.

ZD
WT
SF
ZR
IN
SZ
WG
WL
RE
PM
13
13
9
11
13
11
10
10
13
78

Akrobacja 3....................................................
Atak spec. (paraliżujący dotyk) 2.................
Kontrola umysłu 3..........................................
Znajomość anatomii Queda 3.........................
Znajomość anatomii Dargera 1......................
Tworzenie 5....................................................
Koncentracja mocy 4......................................
Przesłuchiwanie 3...........................................
Prawoznawstwo 2...........................................
Szacowanie 2..................................................
Unik 4.............................................................
Ucieczka 3......................................................
Czuły słuch 3..................................................
Bystry wzrok 2...............................................
Walka mieczem Quedów 4.............................
Tkanie mocy 1 ( M ).......................................
[+1 do ZR ]
[ 0 do WL ]
[+1 do IN ]
[+1 do IN ]
[-2 do IN ]
[+3 do IN ]
[+2 do IN ]
[+1 do RE ]
[ 0 do IN ]
[ 0 do RE ]
[+2 do ZR ]
[+1 do SZ ]
[+1 do RE ]
[ 0 do RE ]
[+2 do WL ]
[+1 do IN, ZR, SZ ]