 |
1. Masz władzę, ale używaj jej rozsądnie. Nie traktuj graczy jak wrogów.
2. Bohaterowie mogą zrobić wszystko, ale pamiętaj o konsekwencjach ich czynów.
3. Nie zakładaj, że bohater zginie. Sami do tego doprowadzą.
4. Nagradzaj ciekawe akcje i heroiczne czyny. Idiotyzmy punktuj w konsekwencjach z nich wynikających.
5. Nie bądź uległy
6. Jeżeli gracze są natrętni, patrz punkt 5.
(Nie możesz być świętym Mikołajem. Większość fajnych przedmiotów kosztuje kupę szmalu, lub są czyjąś własnością.)
7. Najlepiej prowadzić dla 2-4 osób.
(Większa liczba jest trudna do ogarnięcia.)
8. Pamiętaj by każdy z graczy miał swoje pięć minut.
9. Czas poświęcany na jedną sesje nie powinien przekraczać 5 godzin.
10. Prowadzenie częstsze niż raz na tydzień grozi uzależnieniem.
11. Zaskoczenie, Myślenie, Przebiegłość, Błyskotliwość, Pewność, Wyobraźnia.
|
 |