" ...Auren spojrzał na Nezdreda. Miał go jak na dłoni.
Powalonego, bez dumy i hardości, jaką się szczycił.
Miał go w ręku i mógł dokonać swojej, od lat planowanej zemsty,
ale nie mógł. Czuł, że coś w nim pękło. Coś tak nieuchwytnego,
a zarazem silnego, że nie potrafił się temu przeciwstawić.
Ta siła, przez którą przeżył swoje życie bez cienia wstydu.
Siła która co dzień rano mówiła mu
"Wstań weź swoje brzemię i ruszaj w drogę."..."

( Legenda o Aurenie Zdobywcy autora nieznanego.)


Rasy dla graczy | Narodziny | Cechy | Umiejętności | Dary i ułomności | Wiedza | Rozwijanie postaci | Zasady specjalne


Rasy dostępne dla graczy
Darger z plemienia Kugurri zamieszkującego Wielką Puszczę
Jak zdążyliście się za pewne zorientować dominującą rasą tego świata są Quedzi. Tworząc postaci w tym systemie można wybrać tę rasę. Oprócz niej innymi rasami jakie są dostępne dla graczy to: Dargerzy, Aquarianie, Ferowie, oraz opcjonalnie za zgodą Mistrza Opowieści Worp.

Wybór rasy jest bardzo istotny dla charakteru postaci jaką chce się stworzyć. Gracz, który pragnie stworzyć bohatera zwinnego, zręcznego, poruszającego się jak tancerz, wkładającego nieco finezji w wszystko co robi powinien wybrać z dostępnych ras Queda.

Gracz który preferuje bohaterów silnych, dobrze zbudowanych, typowych wojowników, o szorstkim sposobie bycia, szczerym sercu, zapewne wybierze Dargera.

Gracz, którego postać ma być uosobieniem ciekawości, wiecznej ruchliwości i niepohamowanej chęci zobaczenia, dotknięcia, spróbowania wszystkiego co nas otacza, wybierze Fera.

Gracz, który woli prowadzić bohaterów egzotycznych powinien raczej skłonić się w kierunku rasy Aquarian, ze względu na nietypowy wygląd i sposób zachowania.

Bohaterowie Worpowscy to przede wszystkim postaci wędrujące, kochające wolną przestrzeń i walkę, jednak wybór tej rasy ciągnie za sobą nieco więcej konsekwencji niż pozostałe rasy. Dlatego polecana jest doświadczonym graczom.



[1] 2 3 4 5 6 7 8